HTML

Vanitatum vanitas

Hiúságok hiúsága... Harcolok valami ellen, ami megfoghatatlan, megérhetetlen, és felbecsülhetetlen. Ez pedig az emberi butaság...

Friss topikok

Címkék

Archívum

OTP Bank: Mehetek a sóhivatalba? És ezt ma Magyarországon megtehetik....

2011.07.07. 12:46 Kobika

Üdvözöllek Kedves Látogató :)

Jelenleg kismamaként itthon tartózkodom két kisgyermekemmel GYES-t kapok a munkahelyemről. Az egyik kisfiú két és fél, a másik egy és fél éves. Most várjuk a harmadik babánkat.
Albérletben élünk a férjemmel és a gyerekekkel.
Az OTP Banknál van folyószámlám, melyre a GYES összege átutalásra kerül minden hónapban.
Ugyanitt van egy személyi kölcsönöm.
Június hónapban - az adó visszatérítést követően - a munkahelyemről 268.270 Ft-ot utalt a munkahelyem.
A WestEnd OTP Bankfiókjánál próbáltam a kártyával felvenni az összeget, de sajnos folyamatosan azt írta ki, hogy a kártyám nem használható, ezért húztam egy sorszámot a személyes ügyintézéshez.
Az ügyintéző hölgynek átadtam a kártyámat, valamint a személyigazolványomat, és a lakcímkártyámat, aki utána nézett a számítógépben a dolognak, és közölte velem, hogy mivel elmaradásom van a személyi kölcsön miatt, ezért inkasszózták a számlámat.
Írt a központba, hogy mivel az inkasszó összege ki lett egyenlítve, oldják fel a kártyámat. Erre várnom kellett másfél órát. Kivártam. Az orrom alá dugott egy papírt, hogy írjam alá az inkasszó levételét a számlámról. Miután a papírt aláírtam azt mondta, hogy pár napon belül használhatom a kártyámat.
Mindez 2011.06. 02-án történt.
2011. 06. 06-án a Péterfy Kórház bank automatájából fel tudtam venni 100.000 Ft, majd ugyan aznap a Lehel piac emeletén található OTP Bankfiókból személyes ügyintézés útján még 118.000 Ft.
Pár nap múlva telefonáltak az OTP-től, hogy nem sikerült a személyi kölcsön törlesztését levonniuk.
Ekkor ismét bementem az OTP Lehel piacon található fiókjába, ahol egy kivonatot kaptam a lakossági folyószámlámról, miszerint egy önálló bíróság végrehajtó levont a számlámról 46.576 Ft-ot. Tehát nem a személyi kölcsön elmaradását vonták le, mint ahogy azt az ügyintéző a WestEndben található OTP Bankfiókban mondta.
Szóltak, hogy a tartozás már 53.000 Ft, ami a személyi kölcsön tartozását illeti.
Megköszöntem, majd távoztam a folyószámla kivonattal a fiókból.
Erre fel van tüntetve az összes tranzakció, illetve a bírósági végzés alapján levont végrehajtási összeg.
Közel egy hét múlva felhívtak az WestEnd Bankfiókból, hogy félreértés történt, és én jogtalanul vettem fel 100.000 Ft-ot nálunk, mivel az ügyintéző még az előttem sorban álló hölgy számlájáról vette le ezt az összeget, és fáradjak be a bankba, mivel ezt rendeznem kell.
Mondtam, hogy nem tudom, hogy miről beszél, hisz én nem vettem fel pénzt, talán az ügyintézővel kellene ezt a dolgot megbeszélni.
A fiókvezető erősködött, hogy én aláírtam  egy papírt, miszerint felvettem ezt az összeget. Tény, hogy aláírtam egy papírt, de azt nekem az inkasszó miatt adta a hölgy, pénzt nem kaptam.
Közölte velem, hogy még jelentkezni fog.
2011.07.04-én a munkahelyem ismét átutalta a GYES összegét, mely 84.775 Ft volt.
Az egyenleg szerint levonták a már fennálló 54.000 Ft személyi kölcsön tartozást, így 30.000 Ft maradt a számlámon.
Ezt szerettem volna felvenni, de sajnos mire odaértem egy bank automatához, már ez az összeg nem volt a kártyámon.
Bementem ismét a Lehel piacon lévő bankfiókba, és kértem egy kimutatást a napi tranzakciókról.
Kaptam egy igazolást a banktól, miszerint 28.000 Ft-ot az OTP levont a számlámról téves kifizetés részteljesítésre, így nem maradt egy fillér sem a számlámon.
Az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy ezt az egészet Ő nem érti, mert nincs semmi indoklás, illetve közlemény a levonás mellett...
Utánajárásomban azt javasolták, hogy szóljak a Médiumoknak, hiszen ez lopás... Arról nem beszélve, hogy az ügyintéző hibáját az én számlámról kívánják levonni, ráadásul, mivel GYES-t kapok, ezért ezt nem is tehetnék meg.
Azonkívül pedig a folyószámlámra érkező összeg levonását csak az OTP-vel kötött szerződésem alapján, illetőleg bírósági végzés alapján tehetik meg. (De azt is a jövedelem 33%-áig, illetve a GYES nem terhelhető...)
Akkor most mi a teendőm?

Aki tud valami tanácsot adni, kérem jelezze...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanitatumvanitas.blog.hu/api/trackback/id/tr243047000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása